ABANANA.cz
Banner
Home Videa Sunday Million: Kvickiller + Jelly
Titan Poker
Sunday Million: Kvickiller + Jelly 25 Leden 2011
videoKvickiller nedávno skončil 19. na Sunday Millionu a zajímavé partie rozebral spolu s teamovým kolegou Jellym. Jelly se ptal nejen na důvody výběru konkrétních rozhodnutí, ale společně se zabývali i učebnicovými strategiemi pro MTT turnaje v různý fázích. Vaše dotazy a postřehy rádi uvidíme v komentářích.



Link: Sunday Million: Kvickiller + jelly

Heslo k rozbalení:
*heslo se zobrazí pouze registrovaným uživatelům

Doporučujeme pro přehrátí videa přehravač VLC media player nebo KMPlayer.
Ke stažení na www.slunecnice.cz

 

Komentáře 

 
#1 Lolcayman Úterý, 25 Leden 2011 19:50
Nejde to spustit.Kmplayer mam.
 
 
#2 Seda16 Úterý, 25 Leden 2011 19:53
Momentálně se dívám s VLC a funguje to bez problémů. Jen kvalita by mohla být z druhé strany větší ;)
 
 
#3 MartinAltman Úterý, 25 Leden 2011 19:56
ad AQo: Neni lepsi na turnu vsadit nez cekat, ze souper zabluffuje? Nebo z jakyho duvodu byl turn check? Je tam possible straight i flush draw, takze 1, nas muze callnout s draw anebo se slabsi Q,s T apod., protoze betem bysme toho moc nereprezentoval i 2, je mozny, ze se svoji draw(kterou mit muze-napr. AhKh) si bude chtit vzit free kartu a checkne behind turn a pak obv na riveru nic necallne, kdyz missne draw a naopak kdyz ji hitne, tak muzes prijit o nejaky chipy. Dik za odpoved.
 
 
#4 adamblack Úterý, 25 Leden 2011 22:06
Zdravím,

rád bych se optal na poslední handu, A9o.

Byla se soupeřem nějaká historie? Je to reg/semireg/fish?

Pokud by totiž historie byla malá + by nás soupeř neznal + by se jednalo o rega/semirega, budete někdy uvažovat o river raisu?

Důvod je následující: Naše line jistým způsobem repuje FD a SD (TT, JT, KT, AT) tak, jak by ji zahrála FISH, tedy je-li si toho vědom a neví toho o nás příliš, myslím, že je schopen river v-bet/foldovat, zvláště takto deep, anebo je to španá úvaha? :-)

Onen river raise by nejspíše měl být macatější, cca 19k - 21k, aby to vypadalo nevybalancovaně a bez leverage, jak to u ryb je.
 
 
#5 jelly Středa, 26 Leden 2011 19:00
3: pro call flop, lead turn plati totez, co jsme rikali o check-raisu na flopu - obzvlast ve chvili, kdy nedoslo k zadnemu vyvoji boardu (FD se obv otevre skoro vzdy)

4: prvni cast dotazu obv neumim zodpovedet, ale k te druhe bych rekl, ze ne - na nejaky block bet to neni moc dobre a pokud to myslis ve smyslu opravdu value betu, tak to by mel dilema jestli betfoldovat vetsim leadem, nebo check-callovat
a jestli jsi to myslel jako combo FD+SD, tak tam jsou jen dve kombinace (AT a KT), ale jeste min to dava smysl jako FD nebo SD, protoze pak neni skoro co valuebetovat, jestli jsme tak polarizovani (protoze pak to bude velka cast range)
 
 
#6 hatatitla Středa, 26 Leden 2011 21:40
Pěkné video, díky za něj! Doufám, že budou další v podobném stylu
 
 
#7 Sedrick Čtvrtek, 27 Leden 2011 17:57
cau kluci, diky za video, mam par konstruktivnich dotazu :
prvni handa ATo - opener ma pri open raise 20BB eff., coz je reshove eff. stack.. neni tam raise/fold ATo ztrata value? protoze tam nikdy nebudes light jako bluff diky tomu, ze mu davas obrovske odds to light shovenout.. imo tady by se mi libil daleko vice ship na zvyseni fold equity?! protoze mi prijde, ze 3betem foldem tu delame z value handy jako je ATo bluff a tu value ztracime.. ja jsem pro fold u tight hrace a pro shove na loose.. thoughs?

zatim koukam dal... :)
 
 
#8 Sedrick Čtvrtek, 27 Leden 2011 18:25
to AQo bych checknul na riveru, protoze jeho showdown value je Qx, JJ, Tx a to casto i z Tx muze delat bluff, imo tady neni tolik hand z jeho light 3bet range, ktere nam zaplati river bet, imo lepsi ho nechat hero bluffovat... ale tady bude EV betu nebo c/c dost podobna... - receno dale ve videu =D

jinak v spotu souhlas s Kvickem, ze nikdy tady nepujde bet flop, check turn a value shove river pokud river nebinknul s temihle stacksize... ani fish nebude takhle kreativni na takhle spatnou line...

A9dd je dcl close, jakou range bys tady sel call?

ty 88 hodne prisnej shove flop.. to byla takova historie, ze tady pujde CIB a vuci tve cbet range (jaka bude? urcite ne cela openrange 3 handed).. imo tady protectujeme jen jeho bluffrange a semibluffy se tady stackoffuji... jeste jste nerekli result u tehle handy... 3handed tam moc casto raise/fold range nema imo..
 
 
#9 jelly Pátek, 28 Leden 2011 06:41
7+8: ATo - Urcite nesouhlasim, ze nemas 3b/f range, ale ted me zpetne mrzi, ze jsem Ondru vic nesmazil otazkama na ostatni Ax. Urcite musime pocitat s tim, ze nas souper muze flatnout a muze tu byt paradoxne lepsi prohodit 3b/f a pushovaci range - pushovat horsi Ax (a obetovat trochu equity proti jeho callnuti pushe) a 3b/f lepsi Ax a lip trefovat flopy - ale to jen nahlas premyslim o necem, co me napadlo az ted a muze to bejt pekna blbost, az si to prectu pote, co se vzbudim.

A9s - Tuhle handu jsem vybral predevsim proto, ze se mi ten call nezdal, pod tihou dukazu (velikosti stacků okolo stolu) jsem musel zmenit nazor. Na co jsem ale nazor nezmenil, je ten push K5o - doby, kdy byl v takove pozici profitable ATC push, uz podle me davno pominuly a dukazem je i to, ze se Ondra branil efektivneji, nez jen repushem, ktery povoluje equilibrium www.holdemresources.net/hr/sngs/icmcalculator.html?action=calculate&bb=1200&sb=600&ante=100&structure=1&s1=7622&s2=38935&s3=87011&s4=10310&s5=19532&s6=58009&s7=98510&s8=34368&s9=16045.
Optimalni range je o neco sirsi, nez pravi odkaz, protoze pristi hru jde DNA na BB a proto musi vzit i lehce -EV push, ale asi se shodnem, ze ta range je prekvapive uzka - a to prave zvlast v oboru Kxo (a jeste spise u Axo) - oproti tomu, co mame vsichni zazito z dob Harringtona.
Pro uplne fajnsmekry, kteri si vsimli, ze je to ciste chipEV vypocet, dodavam, ze efekt bubliny pracuje lehce proti pushi, alespon z tech par struktur, ktere jsem si vyzkousel.

88 - Souper zahodil, takze jsme si toho chybejiciho resultu nevsimli, pze se nic nedotacelo - to nepisu jako vymluvu pro svou chybu, ale jako hint, kdyby se to stalo priste ;)
 
 
#10 Sedrick Pátek, 28 Leden 2011 16:47
#9 mozna je to muj velky leak, ale opravdu tady nebudu mit 3bet/fold range vzhledem k tomu, ze bych byl pak nepekne exploitable, diky tomu, jake davam souperi odds na loose shove...
jakou line tady budes hrat 77 - 99?
co tady podle Vas shipne villian?
docela by se hodili i staty na villiana, jako VPIP, PRF... aby se dalo spocitat, zda bude shove +EV, ale cistym odhadem urcite vs random...
3bet/fold vs 20BB eff.stack mi prijde jako burning money...
proc tady musim mit 3bet/fold range, kdyz rozsirim stackoff range a argument, ze pak budeme exploitable pri 3betu je spatny, protoze daleko vice exploitable se diky odds stava 3b/f vzhledem k eff. stacku...
 
 
#11 Sedrick Pátek, 28 Leden 2011 17:44
ja bych tady daval ATs+, AJo+, 88+
jinak vysvetli, jak te ovlivnili okolni stacky?
 
 
#12 Sedrick Pátek, 28 Leden 2011 17:45
#11 tady se vyjadruji k A9s spotu...
 
 
#13 Bivoy Pátek, 28 Leden 2011 20:34
Jen jedna připomínka - příště vypněte Skype. Je to stejné, jako by vám na konferenci zvonil mobil. :lol:
 
 
#14 jelly Neděle, 30 Leden 2011 04:50
10-12: Vyrazne naduzivas slovo unexploitable
- Sunday Million neni turnaj, kde bys mel hrat unexploitable
- pokud nevis, jak siroke jsou jednotlive range (r/c, r/f, push), tak tezko muzes hodnotit, jestli (a na kterou stranu) jsou exploitable

13: dobra pripominka, ale stejne si priste nevzpomenu :D
 
 
#15 Sedrick Neděle, 30 Leden 2011 13:07
#14
ted jsi mi ale vubec neodpovedel, samozrejmne, ze vuci nekterym regum tam shipnu any pair a vuci nekterym tam foldnu AQo... tady jde o to, ze proste tady nemuzes mit raise foldovaci range a za tim si stojim! to je burning money a spew...
a jisteze v SM potrebujes hrat unexploitable... jako vysvetleni toho, ze je to turnaj s obrovskym fieldem, etc. te neopravnuje ho davat na nejakou vyssi uroven... ale to je jedno...
 

Pokud chcete vložit komentář, musíte být přihlášeni.

Online herny

nadpis pro
Jelly
KvicKiller
LuQ
Drateks
Buffon
Pokerstars
Pokerstars